Conversation Between vheissu and amalia1985

36 Visitor Messages

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
  1. Καλή δύναμη, να προσέχεις, και να περάσεις ΤΕΛΕΙΑ!!!!
  2. Κουκλίτσα τι κάνεις? Έχω πολύ καιρό να μπω στο site, δεν μπορείς να φανταστείς τι διάβασμα έχουμε, ούτε για τον εαυτό μου δεν έχω χρόνο!! Δυστυχώς έχω γίνει φυτό ... τουλάχιστον θα πάω Λονδίνο την επόμενη εβδομάδα, να φύγω για 2 μέρες από το χωριό (το Reading δηλαδή).
    Πολλά φιλιά!!!
  3. Τι κάνεις, κοριτσάκι μου; Πώς είναι τα πράγματα στη Γηραιά Αλβυώνα; Όλα καλά; Πολλά φιλάκια!!
  4. Σ'ευχαριστώ, γλυκιά μου!!!
  5. Αμαλία μου, καλή χρονιά σου εύχομαι (αν και λίγο αργοπορημένα) και οτι επιθυμείς!! Ελπίζω να πέρασες fantastic στις γιορτές!!
    Πολλά φιλιά!!
  6. Καλή χρονιά, γλυκιά μου!!! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη!!
  7. Να είσαι καλά, γλυκιά μου!!!!! Κι εγώ έχω πρόβλημα με τη συνδεσή μου, οπώς πρόβλημα είχαμε και στη δουλειά. Χαζο-ελληνικό κύκλωμα, τι να πείς... Φαί...άσε, πονεμένη ιστορία...Δεν πρόκειται να ζυγιστώ μέχρι το Μάρτη, χιχι!!! Να περνάς τέλεια!!!
  8. Merry Christmas Amalia!!

    Πολλές ευχές και ότι επιθυμείς!
    Πως περνάς αυτές τις μέρες? Εγώ γύρισα Ελλάδα πριν μερικές μέρες, τρώω πολύ (μα γιατί?!) και τσαντίζομαι με τη σύνδεση που έχουμε εδώ, που για κάποιο μυστήριο λόγο συνέχεια διακόπτεται!!
  9. Merry Christmas, my dear!!!!!!
  10. I am planning to go to Nauplio with my boyfriend, when the classes end. Things in Greece are slowly becoming calm. I don't think you'll have a problem, when you come back. What can we say... This is what happens when 15-year-old children are murdered...
Showing Visitor Messages 11 to 20 of 36
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast