Tab Content

15 Visitor Messages

  1. Now that's a cool cat!
  2. View Conversation
    we're representing the chavs who are not literate enough to represent themselves. haha brap brap !!!!!!!!
  3. View Conversation
    there was a picture with on your profile with a shop behind that said Diss on the sign. hahaha. Yeah its always cool to find someone from england on here. Most are from america
  4. View Conversation
    Hey, loved your poem 'winner take nothing'. And by the way, do you live in Diss, cause i go to college in wymondham which is near there.
  5. View Conversation
    hey, how do you know me (what have you read from me) ? (sheer interest, don't worry)
  6. View Conversation
    Thank you! I am excited to see what you have been hiding from us in your absence!
  7. View Conversation
    Where have you been? Lit net misses you!
  8. View Conversation
    UGK is short for Underground Kingz, hip hop duo, pimp c, bun b, real dirty hip hop, haha.
    ^_^
  9. View Conversation
    Well, I sometimes say that more than a Canadian, I'm a Quebecker; more than a Quebecker, I'm a Montrealer; and even more than that I'm a product of Villeneuve Street between Esplanade & Jeanne Mance, where I spent my formative years...
  10. View Conversation
    Jack Kerouac and Tupac...I think you are probably my alter ego..hahaha. Except mine is Jan Kerouac and UGK LOL
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 15
Page 1 of 2 12 LastLast
Page 1 of 2 12 LastLast
About Sampson

Basic Information

About Sampson
Location:
"swimming language seas"
Interests:
Seriously? Writing init?

Statistics


Total Posts
Total Posts
192
Posts Per Day
0.05
Albums
Total Albums
1
Total Photos
5
Visitor Messages
Total Messages
15
Most Recent Message
07-05-2010 06:26 PM
General Information
Last Activity
01-27-2013 04:07 PM
Join Date
11-04-2009
Referrals
0

3 Friends

  1. inbetween inbetween is offline

    defying description

    inbetween
  2. paperleaves paperleaves is offline

    Registered User

    paperleaves
  3. PrinceMyshkin PrinceMyshkin is offline

    Something's gotta give

    • Send a message via MSN to PrinceMyshkin
    • Send a message via Skype™ to PrinceMyshkin
    PrinceMyshkin
Showing Friends 1 to 3 of 3